Hears

Hears

Hears

Švari, rami e. parduotuvė ausų kištukams – sukurta dėmesiui, apsaugai ir pasitikėjimui.

To embed a website or widget, add it to the properties panel.
PAGRINDINIS PUSLAPIS
KONTRASTO TESTAI FAILINA

Viską pradėjome nuo klausimo – ką žmonės nori girdėti? O ko nenori? Analizavome rinką, pirkėjų elgseną ir tipines naudojimo situacijas: koncertus, keliones, triukšmingą miestą. Išryškėjo viena esminė įžvalga – žmonės nenori visiškos tylos, jie nori kontrolės. Būtent ši įžvalga formavo ne tik UX, bet ir komunikacijos toną: aiškumas, neperkrauta informacija ir pasitikėjimas.

Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
KONTRASTO TESTAI FAILINA

Viską pradėjome nuo klausimo – ką žmonės nori girdėti? O ko nenori? Analizavome rinką, pirkėjų elgseną ir tipines naudojimo situacijas: koncertus, keliones, triukšmingą miestą. Išryškėjo viena esminė įžvalga – žmonės nenori visiškos tylos, jie nori kontrolės. Būtent ši įžvalga formavo ne tik UX, bet ir komunikacijos toną: aiškumas, neperkrauta informacija ir pasitikėjimas.

Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
KONTRASTO TESTAI FAILINA

Viską pradėjome nuo klausimo – ką žmonės nori girdėti? O ko nenori? Analizavome rinką, pirkėjų elgseną ir tipines naudojimo situacijas: koncertus, keliones, triukšmingą miestą. Išryškėjo viena esminė įžvalga – žmonės nenori visiškos tylos, jie nori kontrolės. Būtent ši įžvalga formavo ne tik UX, bet ir komunikacijos toną: aiškumas, neperkrauta informacija ir pasitikėjimas.

Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
PAGRINDINIS PUSLAPIS
KONTRASTO TESTAI FAILINA

Viską pradėjome nuo klausimo – ką žmonės nori girdėti? O ko nenori? Analizavome rinką, pirkėjų elgseną ir tipines naudojimo situacijas: koncertus, keliones, triukšmingą miestą. Išryškėjo viena esminė įžvalga – žmonės nenori visiškos tylos, jie nori kontrolės. Būtent ši įžvalga formavo ne tik UX, bet ir komunikacijos toną: aiškumas, neperkrauta informacija ir pasitikėjimas.

Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
KONTRASTO TESTAI FAILINA

Viską pradėjome nuo klausimo – ką žmonės nori girdėti? O ko nenori? Analizavome rinką, pirkėjų elgseną ir tipines naudojimo situacijas: koncertus, keliones, triukšmingą miestą. Išryškėjo viena esminė įžvalga – žmonės nenori visiškos tylos, jie nori kontrolės. Būtent ši įžvalga formavo ne tik UX, bet ir komunikacijos toną: aiškumas, neperkrauta informacija ir pasitikėjimas.

Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
KONTRASTO TESTAI FAILINA

Viską pradėjome nuo klausimo – ką žmonės nori girdėti? O ko nenori? Analizavome rinką, pirkėjų elgseną ir tipines naudojimo situacijas: koncertus, keliones, triukšmingą miestą. Išryškėjo viena esminė įžvalga – žmonės nenori visiškos tylos, jie nori kontrolės. Būtent ši įžvalga formavo ne tik UX, bet ir komunikacijos toną: aiškumas, neperkrauta informacija ir pasitikėjimas.

Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
PAGRINDINIS PUSLAPIS
KONTRASTO TESTAI FAILINA

Viską pradėjome nuo klausimo – ką žmonės nori girdėti? O ko nenori? Analizavome rinką, pirkėjų elgseną ir tipines naudojimo situacijas: koncertus, keliones, triukšmingą miestą. Išryškėjo viena esminė įžvalga – žmonės nenori visiškos tylos, jie nori kontrolės. Būtent ši įžvalga formavo ne tik UX, bet ir komunikacijos toną: aiškumas, neperkrauta informacija ir pasitikėjimas.

Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
KONTRASTO TESTAI FAILINA

Viską pradėjome nuo klausimo – ką žmonės nori girdėti? O ko nenori? Analizavome rinką, pirkėjų elgseną ir tipines naudojimo situacijas: koncertus, keliones, triukšmingą miestą. Išryškėjo viena esminė įžvalga – žmonės nenori visiškos tylos, jie nori kontrolės. Būtent ši įžvalga formavo ne tik UX, bet ir komunikacijos toną: aiškumas, neperkrauta informacija ir pasitikėjimas.

Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
KONTRASTO TESTAI FAILINA

Viską pradėjome nuo klausimo – ką žmonės nori girdėti? O ko nenori? Analizavome rinką, pirkėjų elgseną ir tipines naudojimo situacijas: koncertus, keliones, triukšmingą miestą. Išryškėjo viena esminė įžvalga – žmonės nenori visiškos tylos, jie nori kontrolės. Būtent ši įžvalga formavo ne tik UX, bet ir komunikacijos toną: aiškumas, neperkrauta informacija ir pasitikėjimas.

Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas
Produktu sarašas