Švari ir moteriška e. parduotuvė – sukurta ne tik parodyti drabužius, bet įkvėpti pasitikėjimo.
PAGRINDINIS PUSLAPIS
KONTRASTO TESTAI FAILINA
Pradėjome nuo pirkėjų elgsenos analizės – kaip moterys renkasi drabužius internete, kas jas įtikina ir kokių kliūčių jos susiduria pirkimo kelyje. Pastebėjome, kad daug konkurentų rodo produktus be konteksto – per mažai emocijos, per daug technikos. Taip pat svarbu buvo suprasti, kad pirkėjos vertina estetiką ir intuityvų naršymą – bet tik tada, kai visa tai nepersunkia patirties. Šie įžvalgos padėjo mums priimti aiškią kryptį – sukurti švarią, moterišką, tačiau aiškią erdvę, kurioje apsipirkimas būtų lengvas ir malonus.
KONTRASTO TESTAI FAILINA
Pradėjome nuo pirkėjų elgsenos analizės – kaip moterys renkasi drabužius internete, kas jas įtikina ir kokių kliūčių jos susiduria pirkimo kelyje. Pastebėjome, kad daug konkurentų rodo produktus be konteksto – per mažai emocijos, per daug technikos. Taip pat svarbu buvo suprasti, kad pirkėjos vertina estetiką ir intuityvų naršymą – bet tik tada, kai visa tai nepersunkia patirties. Šie įžvalgos padėjo mums priimti aiškią kryptį – sukurti švarią, moterišką, tačiau aiškią erdvę, kurioje apsipirkimas būtų lengvas ir malonus.
KONTRASTO TESTAI FAILINA
Pradėjome nuo pirkėjų elgsenos analizės – kaip moterys renkasi drabužius internete, kas jas įtikina ir kokių kliūčių jos susiduria pirkimo kelyje. Pastebėjome, kad daug konkurentų rodo produktus be konteksto – per mažai emocijos, per daug technikos. Taip pat svarbu buvo suprasti, kad pirkėjos vertina estetiką ir intuityvų naršymą – bet tik tada, kai visa tai nepersunkia patirties. Šie įžvalgos padėjo mums priimti aiškią kryptį – sukurti švarią, moterišką, tačiau aiškią erdvę, kurioje apsipirkimas būtų lengvas ir malonus.
PAGRINDINIS PUSLAPIS
KONTRASTO TESTAI FAILINA
Pradėjome nuo pirkėjų elgsenos analizės – kaip moterys renkasi drabužius internete, kas jas įtikina ir kokių kliūčių jos susiduria pirkimo kelyje. Pastebėjome, kad daug konkurentų rodo produktus be konteksto – per mažai emocijos, per daug technikos. Taip pat svarbu buvo suprasti, kad pirkėjos vertina estetiką ir intuityvų naršymą – bet tik tada, kai visa tai nepersunkia patirties. Šie įžvalgos padėjo mums priimti aiškią kryptį – sukurti švarią, moterišką, tačiau aiškią erdvę, kurioje apsipirkimas būtų lengvas ir malonus.
KONTRASTO TESTAI FAILINA
Pradėjome nuo pirkėjų elgsenos analizės – kaip moterys renkasi drabužius internete, kas jas įtikina ir kokių kliūčių jos susiduria pirkimo kelyje. Pastebėjome, kad daug konkurentų rodo produktus be konteksto – per mažai emocijos, per daug technikos. Taip pat svarbu buvo suprasti, kad pirkėjos vertina estetiką ir intuityvų naršymą – bet tik tada, kai visa tai nepersunkia patirties. Šie įžvalgos padėjo mums priimti aiškią kryptį – sukurti švarią, moterišką, tačiau aiškią erdvę, kurioje apsipirkimas būtų lengvas ir malonus.
KONTRASTO TESTAI FAILINA
Pradėjome nuo pirkėjų elgsenos analizės – kaip moterys renkasi drabužius internete, kas jas įtikina ir kokių kliūčių jos susiduria pirkimo kelyje. Pastebėjome, kad daug konkurentų rodo produktus be konteksto – per mažai emocijos, per daug technikos. Taip pat svarbu buvo suprasti, kad pirkėjos vertina estetiką ir intuityvų naršymą – bet tik tada, kai visa tai nepersunkia patirties. Šie įžvalgos padėjo mums priimti aiškią kryptį – sukurti švarią, moterišką, tačiau aiškią erdvę, kurioje apsipirkimas būtų lengvas ir malonus.
PAGRINDINIS PUSLAPIS
KONTRASTO TESTAI FAILINA
Pradėjome nuo pirkėjų elgsenos analizės – kaip moterys renkasi drabužius internete, kas jas įtikina ir kokių kliūčių jos susiduria pirkimo kelyje. Pastebėjome, kad daug konkurentų rodo produktus be konteksto – per mažai emocijos, per daug technikos. Taip pat svarbu buvo suprasti, kad pirkėjos vertina estetiką ir intuityvų naršymą – bet tik tada, kai visa tai nepersunkia patirties. Šie įžvalgos padėjo mums priimti aiškią kryptį – sukurti švarią, moterišką, tačiau aiškią erdvę, kurioje apsipirkimas būtų lengvas ir malonus.
KONTRASTO TESTAI FAILINA
Pradėjome nuo pirkėjų elgsenos analizės – kaip moterys renkasi drabužius internete, kas jas įtikina ir kokių kliūčių jos susiduria pirkimo kelyje. Pastebėjome, kad daug konkurentų rodo produktus be konteksto – per mažai emocijos, per daug technikos. Taip pat svarbu buvo suprasti, kad pirkėjos vertina estetiką ir intuityvų naršymą – bet tik tada, kai visa tai nepersunkia patirties. Šie įžvalgos padėjo mums priimti aiškią kryptį – sukurti švarią, moterišką, tačiau aiškią erdvę, kurioje apsipirkimas būtų lengvas ir malonus.
KONTRASTO TESTAI FAILINA
Pradėjome nuo pirkėjų elgsenos analizės – kaip moterys renkasi drabužius internete, kas jas įtikina ir kokių kliūčių jos susiduria pirkimo kelyje. Pastebėjome, kad daug konkurentų rodo produktus be konteksto – per mažai emocijos, per daug technikos. Taip pat svarbu buvo suprasti, kad pirkėjos vertina estetiką ir intuityvų naršymą – bet tik tada, kai visa tai nepersunkia patirties. Šie įžvalgos padėjo mums priimti aiškią kryptį – sukurti švarią, moterišką, tačiau aiškią erdvę, kurioje apsipirkimas būtų lengvas ir malonus.